(Niezalogowany)
X Logowanie do sklepu hhw.pl
X
Szybkie zamówienie
  • Numer artykułu (8 cyfr)
  • Ilość
Języki X Polski

+48 32 205 41 10

Bezpłatna dostawa od 500 zł

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz pytania i odpowiedzi dotyczące naszego sklepu internetowego:

Pytania Ogólne 

Jak zmienić domyślny język sklepu?
W górnej części ekranu, po prawej stronie, można dokonać zmiany domyślnego języka sklepu - "Język" lub "Sprache". 

Jak się zarejestrować?
Możesz założyć konto tylko jako firma lub instytucja. Odpowiedni formularz rejestracji pojawi się przy składaniu zamówienia. Jako nowy klient Twoje zamówienie zostanie przetworzone bezpośrednio po naszym krótkim, wewnętrznym sprawdzeniu danych.

Jak mogę zmienić ustawienia mojego konta?
Możesz zmienić ustawienia swojego konta w profilu użytkownika. Możesz także po prostu kliknąć swoją nazwę użytkownika
w górnym obszarze ekranu (tylko zalogowani).

Logowanie i wylogowanie?
Twoje Logowanie zostanie zapisane w 'ciasteczkach' w przeglądarce. Musisz więc zalogować się ponownie, kiedy
Wylogowałeś się lub 'ciasteczko' zostało usunięte.

Jak mogę zmienić nazwę firmy w sklepie HHW.PL?
Jeśli chcesz zmienić nazwę firmy, zadzwoń pod numer +48 32 205 41 10 lub wyślij nam e-maila: sklep@hhw.pl.

Jak mogę zwrócić towar?
Aby zwrócić towar, skorzystaj z naszego formularza zwrotu.

Czym są artykuły oznaczone literą "F"?
Artykuły z grupy "F" są ciężkimi, nieporęcznymi i / lub ciężkimi opakowaniami, które są oznaczone literą "F" przed ceną w sklepie. Tzn. że koszt dostawy może zmienić się w stosunku do standardowego. Artykuły z tej kategorii najlepiej zamawiać bezpośrednio u przedstawiciela handlowego lub mailowo: sklep@hhw.pl lub telefonicznie +48 32 205 41 10

Otrzymałem towar z defektem/nie działający
Jeśli otrzymałeś wadliwy towar, skorzystaj z naszego formularza zwrotu w celu jak najszybszego przetworzenia lub pod telefonem: +48 32 205 41 10. Możesz również poprosić o jego wymianę.

Otrzymałem towar, którego nie zamawiałem
Jeśli otrzymałeś niewłaściwe towary, skorzystaj z naszego formularza zwrotu, aby jak najszybszego przetworzenia lub pod telefonem: +48 32 205 41 10.

Otrzymałem niewłaściwą ilość towaru
Jeśli otrzymałeś za dużo lub za mało towaru, skorzystaj z naszego formularza zwrotu, aby jak najszybszego przetworzenia lub pod telefonem: +48 32 205 41 10.

Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?
Wszystkie informacje na temat prywatności można znaleźć tutaj.

Zapomniałem hasła do swojego konta
Żaden problem! Po prostu skorzystaj z funkcji przypominania hasła.

Zapomniałem mojej nazwy użytkownika
Twoja nazwa użytkownika znajduje się np. na potwierdzeniu ostatniego zamówienia. Możesz też sprawdzić w mailu rejestracyjnym konta. Oczywiście możesz również skontaktować się z nami bezpośrednio, jeśli masz jakiekolwiek problemy: sklep@hhw.pl
 
Mam problem z...
Chętnie pomożemy! Zadzwoń do nas pod numer +46 32 205 41 10 lub wyślij nam e-mail: sklep@hhw.pl.
 
Gdzie są artykuły specjalne/specjalistyczne?
Ze względów technicznych domyślnie ukryliśmy artykuły specjalne/specjalistyczne z bazy danych dla użytkowników sklepu internetowego.
Jeśli chcesz kupić od nas produkty specjalne/specjalistyczne lub nawet zwykłe, skontaktuj się z nami telefonicznie +48 32 205 41 10 lub złóż zamówienie mailowo: sklep@hhw.pl.
 

Proces Zamawiania

Kto może zamówić towar na HHW.PL?

Sklep internetowy Hommel & Seitz jest skierowany wyłącznie do firm i instytucji. Jeśli jesteś nowym klientem - najpierw sprawdzamy wewnętrznie dane twojej firmy.
Jeśli Twoje dane są poprawne i kompletne, Twoje zamówienie zostanie natychmiast przetworzone. Jeśli masz problemy z uzupełnieniem danych skontaktuj się z nami.
 

Jak bezpieczny jest proces zamówień na HHW.PL?

Największą wagę przykładamy do bezpieczeństwa Twoich danych. Nasz serwer szyfruje wszystkie Twoje dane osobowe takie jak szczegóły dotyczące płatności, nazwa czy adres. Uniemożliwi to również osobom trzecim przeglądanie zamówień lub jakąkolwiek manipulacje konta.
 

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Jeśli wybrałeś standardową wysyłkę dla swojego zamówienia, dostawa zajmuje około 2 dni roboczych. Czas dostawy Express można znaleźć tutaj.
 

Jaka jest minimalna kwota zamównienia?

Brak. Przy zamówieniach poniżej 500zł netto zostanie naliczona minimalna dopłata w wysokości 39 zł netto za transport.


Jak mogę zmienić swoje zamównienie?

Zamówienia złożone w Hommel & Seitz są na ogół przetwarzane natychmiast. Jeśli jednak zdecudyjesz się na zmianę, zadzwoń do nas na numer +48 32 205 41 10.


Jak mogę zmienić swój adres rozliczeniowy?

Aby zmienić adres rozliczeniowy, zadzwoń do nas: +48 32 205 41 10 lub wyślij e-maila: sklep@hhw.pl.


Jak mogę zmienić adres dostawy?

Możesz zmienić swój adres dostawy w profilu użytkownika pod adresami dostaw. Tutaj możesz także utwórzyć nowe adresy dostawy i zapisać do późniejszego wykorzystania.
 

Czy mogę utworzyć wiele adresów dostawy?

Tak. Możesz zapisać wiele adresów dostawy w swoim profilu użytkownika w obszarze Adresy dostawy. Przy zamawianiu możesz następnie wybrać między zapisanymi adresami lub bezpośrednio utworzyć nowy adres.


Czy mogę zamówić produkty, które nie są dostępne w sklepie internetowym?

Posiadamy produkty od wielu producentów. Jeśli nie ma interesującego Cię artykułu w sklepie internetowym, napisz e-mail na adres sklep@hhw.pl lub zadzwoń pod numer +48 32 205 41 10.


Przesyłka


Jakie są koszty przesyłki?

Od wartości zamówienia wynoszącej ponad 500 zł netto, dostarczamy bezpłatnie w Polsce ( wraz z opawokowaniem).
Przy zamówieniach poniżej 500 zł netto koszt dostawy to 39 zł.


Jakie metody wysyłki są możliwe?

Wszystkie informacje na temat naszych metod wysyłki można znaleźć tutaj.


Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, możesz odebrać zamówienie bezpośrednio z naszego magazyny w Katowicach. Więcej informacji można znaleźć tutaj.


Czy mogę mieć kilka adresów wysyłki?

Tak, pod "moim kontem" możesz ustawić kilka adresów wysyłki. Można je następnie wybrać ze swoich zamówień.


Zamównienia zagraniczne

Obecnie, przez sklep internetowy, dostarczamy wyłącznie na adresy w Polsce. W razie potrzeby zamówienia zagranicznego, prosimy o skonsultowanie się  z jednym z naszych handlowców lub napisanie e-maila: sklep@hhw.pl.
 
 

Pytania Techniczne

 
W jaki sposób są przetwarzane pliki Cookies(ciasteczka) w HHW.PL?

Wszystkie istotne informacje na temat plików cookie można znaleźć tutaj.


Jakie przeglądarki internetowe obsługuje sklep HHW.PL

Aby zapewnić bezpieczne zakupy na HHW.PL, prosimy o skorzystanie z jednej z następujących, zaktualnionych przeglądarek:

Google Chrome https://www.google.com/chrome/ 
Microsoft Internet Explorer https://www.microsoft.com/ie/ 
Mozilla Firefox https://www.getfirefox.com/ 
Opera https://www.opera.com/de

Nasza strona działa również na urządzeniach mobilnych!

Strona Hommel Hercules (hhw.pl) stosuje pliki cookie, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Korzystając z naszych usług, wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek (cookies) oraz zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.